Aktualne oferty pracy:
Doradca Techniczno-Handlowy
Wymagania podstawowe:
- Udokumentowane kilkuletnie doświadczenie w dziedzinie sprzedaży, preferowana jest praca w branży produkcyjnej na rynku elektrotechnicznym,
- Wykształcenie wyższe elektryczne lub elektroniczne na poziomie min. inżynierskim.
- Podstawowa znajomość prawa handlowego związanego z: fakturami, ofertami, gwarancjami. wysyłkami, cenami, rabatami, upustami itp.
- Podstawowa znajomość polskiego rynku dystrybucji dóbr elektrotechnicznych.
- Zdolność do nieustannego prowadzenia rozmów – akwizycyjnych.
- Samodzielność w wykonywanej pracy oraz związana z wyjazdami służbowymi.
- Gotowość do dość częstych podróży służbowych.
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP. Znajomość COMARCH XL będzie dodatkowym atutem.
Niezbędne umiejętności:
- Posługiwanie się językiem niemieckim w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę telefoniczną.
- Wyróżniające się umiejętności komunikacyjne.
- Obsługa EXCEL na poziomie ponadprzeciętnym.
- Czytanie i rysowanie schematów elektrycznych.
- Obliczanie obwodów elektrycznych prądu przemiennego 1fazowego i 3fazowego.
- Prowadzenie szkoleń dla grup do kilkudziesięciu słuchaczy.
- Planowanie pracy i podsumowywanie jej rezultatów.
- Szybkie przyswajanie wiedzy związanej z produktami firmy.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Praca z kalendarzem.
Umiejętności uzupełniające – jako dodatkowy atut:
- Wykonywanie analiz sprzedaży, trendów, historii współpracy.
- Praca z przetargami.
- Wykonywanie rysunków technicznych na poziomie podstawowym.
- Pisanie opracowań i artykułów technicznych.
- Rozpoznawanie socjotechnik w negocjacjach.
- Znajomość drugiego języka obcego.
Od przyszłego pracownika oczekujemy również:
- Wysokiego poziomu kultury osobistej, etyki personalnej i zawodowej.
- Nastawienia na wyniki.
- Szybkiego wykonywania zadań.
- Kreatywności.
- Konstruktywizmu.
- Nieustającej aktywności i zaangażowania.
- Cierpliwości i opanowania.
- Braku jakichkolwiek nałogów.
Do zadań pracownika będą należały:
- Identyfikowanie potencjalnych klientów.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Udzielanie informacji techniczno-handlowych.
- Kalkulacja cen.
- Składanie ofert.
- Wsparcie techniczno-handlowe dotychczasowych i nowych klientów.
- Rozwiązywanie problemów klientów i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji.
- Prowadzenie negocjacji handlowych.
- Monitorowanie poziomu i ciągłości sprzedaży podległych klientów.
W zamian oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej od ponad 35 lat pozycji na rynku.
- Rynkowe wynagrodzenie w wysokości odpowiadającej umiejętnościom i doświadczeniu. Nieprowizyjne.
- Komfortowe warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
- Szkolenia w zakresie obowiązujących standardów w firmie.
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.
- Podróże służbowe krajowe i zagraniczne.
- Udział w targach.
- Pakiety socjalne.
Osoby zainteresowane pracą w naszej firmie prosimy o wysłanie CV na adres email: praca@breve.pl z adnotacją: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Breve Tufvassons Sp. z.o.o., aż do wycofania przeze mnie zgody.”
Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest Breve-Tufvassons Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz – w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych aż do wycofania zgodny. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres 12 miesięcy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu tj. w celu obrony ewentualnych roszczeń do czasu upływu ich okresu przedawnienia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona przez Pana/Panią zgoda, która może być w każdym czasie wycofana (przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych), a także prawnie uzasadniony interes administratora (obrona ewentualnych roszczeń). W każdym czasie przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Informujemy, że Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym zwłaszcza w formie profilowania.
Kim jesteśmy?
Nasza firma jest producentem urządzeń elektrotechnicznych do wielu gałęzi przemysłu, dlatego poszukujemy najczęściej pracowników do pracy na produkcji. Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy, które wypracowane zostały wspólnie z całym zespołem. Pracujemy na 2 zmiany, zapewniamy w większości przypadków osobne stanowiska pracy, mamy stołówkę i łazienki z prysznicami. Praca jest najczęściej związana z używaniem narzędzi technicznych, precyzyjna, czysta, sucha. Nie pracujemy przy taśmie, na czas i w szybkim tempie. Nasi pracownicy cenią sobie ciszę na hali oraz swobodę przemieszczania się i spokojne tempo pracy nastawione na precyzję montażu.
Firma BREVE została założona 30 lat temu przez trzech Polaków, którzy do dziś nią zarządzają. Mieści się w południowej części Łodzi (Łódź – Górna), gdzie w hali o wielkości 4000 m² i pracuje blisko 100 pracowników. Firma ma status stabilnego przedsiębiorstwa z licznym portfolio Klientów i kapitałem zagranicznym. Nie poddajemy się w obliczu pandemii i udaje nam się zachować ciągłość funkcjonowania firmy mimo wielu niezależnych od nas przeszkód. Więcej informacji o firmie można przeczytać tutaj.
Praca w BREVE to wiele benefitów, z których korzystają nasi pracownicy. Są to m.in.:
- pakiet medyczny (Enelmed)
- pakiet sportowy (Multisport)
- siłownia (w firmie, na miejscu)
- szkolenia
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- możliwość wypracowywania nadgodzin
- dwuzmianowy system pracy
- komfortowe warunki (osobne stanowiska, głównie siedzące)
- miła i koleżeńska atmosfera
- konkurs z cennymi nagrodami za proponowanie firmowych usprawnień
- wyjazdy i spotkania integracyjne
Przykładowy dzień pracy na hali produkcyjnej w Breve pokazujemy na poniższym filmie: