Praca

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska Nawijacz Monter oraz  Młodszy Inżynier Sprzedaży. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące obu stanowisk. Zapraszamy do kontaktu.

Nawijacz Monter

Twój zakres obowiązków

  • montaż i nawijanie urządzeń elektrotechnicznych na produkcji (praca głównie siedząca)
  • częsta zmiana wykonywanych zadań (praca nienużąca)
  • praca na 2 zmiany: 6-14/14-22.

Nasze wymagania

  • Umiejętność lutowania lutownicą kolbową,
  • Umiejętność czytania ze zrozumieniem dokumentacji technicznej,
  • Umiejętności manualne,
  • Dobry wzrok (maszyny wirujące, cienki drut),
  • Wykształcenie kierunkowe mile widziane.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
  • Komfortowe warunki pracy w miłym zespole,
  • Szkolenia w zakresie obowiązujących standardów w firmie,
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia,
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
  • Dofinansowanie zajęć sportowych,
  • Prywatną opiekę medyczną.

Młodszy Inżynier Sprzedaży

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i składanie ofert handlowych,
  • Wsparcie klienta i doradztwo techniczno-handlowe, również wizyty u klientów,
  • Aktualizacja bazy klientów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenia min. średniego technicznego, wyższego, lub w trakcie studiów (elektrotechnika, elektroenergetyka, automatyka i pokrewne),
  • Doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • Znajomości MS Office z naciskiem na Excela,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Znajomości języka obcego.

To oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na wykorzystanie posiadanych kompetencji,
  • Realne możliwości rozwoju w organizacji, ponieważ wspieramy pracowników otwartych na rozwijanie swoich umiejętności,
  • Proces efektywnego onboardingu, który pomoże Ci w przyjazny i łatwy sposób poznać naszą firmę, produkty i wdrożyć się w obowiązki,
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia,
  • Samochód i telefon służbowy,
  • Dofinansowanie zajęć sportowych,
  • Prywatną opiekę medyczną.

Osoby zainteresowane pracą w naszej firmie prosimy o wysłanie CV na adres email: praca@breve.pl z adnotacją: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Breve Tufvassons Sp. z.o.o., aż do wycofania przeze mnie zgody.”

Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest Breve-Tufvassons Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz – w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych aż do wycofania zgodny. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres 12 miesięcy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu tj. w celu obrony ewentualnych roszczeń do czasu upływu ich okresu przedawnienia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona przez Pana/Panią zgoda, która może być w każdym czasie wycofana (przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych), a także prawnie uzasadniony interes administratora (obrona ewentualnych roszczeń). W każdym czasie przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Informujemy, że Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym zwłaszcza w formie profilowania.

Kim jesteśmy?

Firma BREVE została założona 30 lat temu przez trzech Polaków, którzy do dziś nią zarządzają. Mieści się w południowej części Łodzi (Łódź – Górna), gdzie w hali o wielkości 4000 m² i pracuje blisko 100 pracowników. Firma ma status stabilnego przedsiębiorstwa z licznym portfolio Klientów i kapitałem zagranicznym. Nie poddajemy się w obliczu pandemii i udaje nam się zachować ciągłość funkcjonowania firmy mimo wielu niezależnych od nas przeszkód. Więcej informacji o firmie można przeczytać tutaj.

Praca w BREVE to wiele benefitów, z których korzystają nasi pracownicy. Są to m.in.:

  • pakiet medyczny
  • pakiet sportowy
  • siłownia (w firmie, na miejscu)
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • komfortowe warunki
  • miła i koleżeńska atmosfera
  • możliwość wypracowywania nadgodzin
  • dwuzmianowy system pracy (dotyczy pracy na produkcji)
  • konkurs z cennymi nagrodami za proponowanie firmowych usprawnień
  • wyjazdy i spotkania integracyjne
  • szkolenia

Przykładowy dzień pracy na hali produkcyjnej w Breve pokazujemy na poniższym filmie:

Zadaj pytanie
Potrzebujesz więcej informacji? Zachęcamy do kontaktu z naszą firmą. Napisz do nas, a na pewno uzyskasz odpowiedź.
Nasi doradcy chętnie podpowiedzą i rozwieją Twoje wątpliwości. Pytaj śmiało.

Breve Tufvassons Sp. z o. o.
ul. Postępowa 25/27
93-347 Łódź
NIP: 727-012-56-95
KRS: 0000034304
REGON: 004278382

Zapraszamy do kontaktu:
tel: (42) 640 15 39
fax: (42) 640 15 41
handel@breve.pl